Παρασκευή 10 Οκτωβρίου 2008

Υπό κατάληψη 46 σχολεία

Υπό κατάληψη τελούν 46 γυμνάσια και λύκεια στη Θεσσαλονίκη. Τα βασικά αιτήματα των μαθητών είναι η αύξηση των δαπανών για την παιδεία και η βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών.
Ο διευθυντής β΄βάθμιας εκπαίδευσης Δυτικής Θεσσαλονίκης Γ. Κωνσταντινίδης είπε στο SN ότι «κάποια από τα αιτήματα είναι απόλυτα δίκαια. Υπάρχουν, όμως και αιτήματα τα οποία τίθενται από ορισμένα 15μελή μόνον για να δημιουργείται θέμα. Για παράδειγμα, η βελτίωση των υλικοτεχνικών υποδομών είναι ένα αόριστο θέμα. Θέλετε να σας διαβάσω αιτήματα, για να δείτε για τι μιλάμε»;
Ο αναπληρωτής προϊστάμενος του γραφείου Επαγγελματικής Εκπαίδευσης, Χαρ. Τράκας, συνηγορεί. Ειδικά για το θέμα του εξοπλισμού, δήλωσε στη Νυχτερινή Εφημερίδα της TV 100: «Όλα τα εργαστήρια των ΤΕΛ της Θεσσαλονίκης είναι πλήρως εξοπλισμένα και λειτουργούν χωρίς κανένα πρόβλημα. Οι μαθητές των τεχνικών λυκείων έχουν την κατάρτιση που πρέπει. Δυστυχώς, το τεχνικό σχολείο είναι ένα παρεξηγημένο σχολείο».
Οι καταληψίες μαθητές διεκδικούν, μεταξύ άλλων, τη λειτουργία στα σχολεία τους εργαστηρίων, κλειστών γυμναστηρίων, και περισσότερων αιθουσών διδασκαλίας.
Στο μεταξύ, παράσταση διαμαρτυρίας στην περιφερειακή διεύθυνση Κεντρικής Μακεδονίας πραγματοποίησαν σήμερα μέλη της ΕΛΜΕ Θεσσαλονίκης για τα προβλήματα -όπως καταγγέλλουν- κυρίως στην τεχνική εκπαίδευση στις αναθέσεις μαθημάτων ειδικότητας, καθώς επίσης και στην έλλειψη επαρκούς σχολικής στέγης και την ύπαρξη υπεράριθμων τμημάτων.
Ο πρώην πρόεδρος του Συλλόγου Αδιόριστων Εκπαιδευτικών, Χρ. Γκότζιας, δήλωσε στο SN ότι «για μία ακόμη χρονιά, η κυβέρνηση έχει αφήσει τα σχολεία με κενά. Συνεχίζει να διορίζει, την τελευταία στιγμή, ωρομισθίους. Την ίδια στιγμή, τα τεχνικά σχολεία –και όχι μόνον- λειτουργούν με υπεράριθμα τμήματα».
Σε αυτό αντιδρά ο κ. Κωνσταντινίδης: «Δεν υπάρχουν τμήματα με πάνω από 25 παιδιά, όπως ορίζεται από τον κανονισμό», υποστηρίζει. Κι ο αναπληρωτής προϊστάμενος τεχνικής εκπαίδευσης, Χαρ. Τράκας, επισημαίνει: «Αντίθετα από όσα λέει ο κ. Γκότζιας, εγώ έχω καθηγητές οι οποίοι δεν έχουν αντικείμενο! Κάθονται»! Όπως εξήγησε στο SN, αυτό συμβαίνει επειδή οι μαθητές δείχνουν ιδιαίτερη προτίμηση σε κάποιες ειδικότητες.

Δεν υπάρχουν σχόλια: